środa, 5 listopada 2008

BASIA STĘPNIAK-WILK

Dostałam dziś bardzo optymistycznego maila od mojej koleżanki :)
Muszę się z Wami podzielić dobrymi informacjami!
Basia pisze:

"Ruszyła reedycja mojej CD O obrotach z 1998 roku! Znów będzie książeczka z tekstami - wierszami, znów zdjęcia Moniki Bereżeckiej (dziś można powiedzieć - tej Moniki Bereżeckiej; z Zorka Projekt), opracowanie graficzne Zbigniewa Karaszewskiego jak przed 10 laty i ten sam realizator - Aleksander Wilk odświeżył brzmienie płyty :-) Więcej informacji na onet.pl i jak zwykle zapraszam na moją stronę redagowaną przez Roberta Motykę :-) www.basiastepniakwilk.pl"

Ja mam na swojej półce pierwsze wydanie "O obrotach" ale wznowienia sobie nie odmówię. Czego i Państwu życzę :)
Magda Turowska CYTRYNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz