piątek, 7 listopada 2008

Koncert NATU w ...:::PLAY Club:::...

Moje marzenie zaczyna się spełniać :) Kiedy ponad rok temu zalogowałam się do SL i przeżyłam mały szok związany z oferowanymi tam "rozrywkami" postawiłam sobie cel: będę w SL KaOwcem i postaram się zapewnić mieszkańcom tego wirtualnego świata rozrywkę na poziomie!
Dzięki fantastycznym znajomym udało mi się powołać wirtualny oddział Grupy Twórczej MECHANICZNA CYTRYNA, która od czasu do czasu organizuje w Second Life (ale także w RL) przedsięwzięcia artystyczne.
Mam zaszczyt zaprosić Was na kolejne wydarzenie przygotowane przez Mechaniczną Cytrynę w SL:


KONCERT NATU - MAUPKA COMES HOME
12 listopada (środa) 2008 roku godz. 20.00

NATU (Natalia Przybysz z Sistars) zagra równolegle w dwóch światach:
  • Realnym: POLSKA, Łódź, Klub Wytwórnia
    adres: Łódź, ul. Łąkowa 29, wjazd od Al. Mickiewicza, bilety: sprawdź
  • Wirtualnym: SECOND LIFE, Whatever, PLAY Club
    adres: PLAY ISLAND Wstęp wolny!
Aby dostać się na koncert w Second Life trzeba założyć sobie konto i ściągnąć na komputer przeglądarkę SL. Szczegóły na: www.secondlife.com
Pomocy można szukać na forum: www.secondlife.pl
Więcej o NATU dowiesz się na: www.galapagosmusic.pl

1 komentarz:

  1. Gratuluję sukcesu, jak również wytrwałości w dążeniu do postawionego sobie celu.

    Tylko pozazdrościć :)

    Pozdrawiam,
    Marek

    OdpowiedzUsuń